Wednesday, June 2, 2010

Summer it`s calling my name.



 A venit.A venit.A venit.
VARA.
SUMMER.
cum mai vrei tu sa ii zic.
A VENIT.
De cand asteptam asta.
O data cu vara am decis sa ies dintr-un rahat in care m-am bagat singura,plin de alegeri,decizii si mult prea multa bataie de cap pentru varsta mea.
Nu mai vreau sa iau viata in serios.
Si vreau sa fac greselile mele nu greselile altcuiva.Asta am invatat`o din "Weekend cu mama" carte si film de care m-am indragostit.
:x vara.
Sa vedem ce avem planificat :
-distractie
-haos
-majorat jimmy
-mare
-liberty parade
-distractie
-prieteni
-vacanta
-haos
si tot asa :"> 


Liberty parade.Summer.2009. <3 maxim. click .





:x vara.vara.vara.


Imi propun sa : 
- nu ma indragostesc prea rau vara asta
- merg la mare 
- beau un frappe pe sezlong
- sa ma bronzez
- sa imi mearga bine cu promotiile
- sa ma consider un boss la sfarsitul vacantei 


cam atat. ciuss.
Control Alt Delete,sau Deniss ... :)) 

No comments:

Post a Comment