Sunday, February 6, 2011

" Sa va povestesc despre familia mea "

BoBoo: am adresa blogului tau pe chiloti 
[stickssy`.]: stiam!


ca sa intelegeti de la inceput despre ce vorbesc.
CUM SA FII ATAT DE RETARD?!
ei bine,tre sa fi omu' meu.
si este.
il ador.
deci n-ai cum sa nu fii mandru ca ai un tovarash ca el.
e de incredere,e caterinca si mereu e acolo sa te faca sa razi.


sa vedem.. cand ma gandesc la louie... clar ma gandesc la el.
e boboo baaa. si da e cu doi de O pentru ca asa vreau eu 
BOBOO!
asa.

nu exista persoana care sa ma fi facut sa rad mai tare decat am ras la viata cu louie,inafara de el.
E complet retardat, complet lipsit de chef,uraste pitipoancele, ii plac glumele despre sex,se da cu corector pe cosuri,e compleeeeeeeeeeet imbatabil la caterinca si se crede smecher..desigur ca nu este dar el asa sustine.
DOVADA:


[stickssy`.] (2/6/2011 10:33:25 PM): stiam!
[stickssy`.] (2/6/2011 10:36:28 PM): esti smecher?!
BoBoo (2/6/2011 10:36:37 PM): ma da
BoBoo (2/6/2011 10:36:41 PM): asa mi se zice 
BoBoo (2/6/2011 10:38:06 PM): adik
BoBoo (2/6/2011 10:38:15 PM): asa mi-a zis toata lumea
 [stickssy`.] (2/6/2011 10:38:32 PM): inafara de mine bine`nteles

BUN.
Sa incerc altfel: ati cunoscut vreodata un copil atat de nebun,amuzant,plin de umor  incat sa sara pe un mormant si sa spuna "mori in mortii tai " :| sau sa fie atat de dobitoc incat sa te faca sa razi pana dai cu capu de banca saaaaaaaaaau multe alte chestii de genu asta.. 
EL E MA >:d< e BOBOO boss si mi-am propus sa il fac vedeta pentru ca si-a pus numele blogului meu pe chiloti pentru ca a devenit celebru datorita lui.

Ba fraiere don`t forget vorba noastra 'SARCASM!' =))
 eram la fizica. =)) in clasa a 10a =)) 
 ma` bro in glasiz :x 

No comments:

Post a Comment